Ministerul Turismului a iniţiat astăzi, 23.03.2009, procedura de achiziţie publică a serviciilor de realizare a Brandului de Turism al României. Contractul va fi adjudecat printr-o licitaţie internaţională, iar la competiţie se aşteaptă să participe numai companii de prim rang în termeni de expertiză de brand. Suma maximă alocată prezentului proiectul este de 2 milioane de Euro, bani alocaţi României în acest scop de către Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regio
Ministerul Turismului a iniţiat astăzi, 23.03.2009, procedura de achiziţie publică a serviciilor de realizare a Brandului de Turism al României. Contractul va fi adjudecat printr-o licitaţie internaţională, iar la competiţie se aşteaptă să participe numai companii de prim rang în termeni de expertiză de brand. Suma maximă alocată prezentului proiectul este de 2 milioane de Euro, bani alocaţi României în acest scop de către Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regional – Domeniul Major de Intervenţie 5.3: „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”.
Caietul de sarcini pentru licitaţia internaţională a fost elaborat, la cererea Ministerului Turismului, de către un consorţiu alcătuit din trei prestigioase asociaţii de publicitate şi relaţii publice: International Advertising Association, Uniunea Agenţiilor Publicitare din România şi Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice.
În vederea realizării Brandului de Turism al României, va fi contractat un pachet de servicii constând în: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a ţării noastre pe pieţele sursă de turism; determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinaţii; identificarea celei mai bune poziţionări a României ca destinaţie turistică; conceptualizare, creaţie şi design; li