Dacă pe rafturile magazinelor am găsi ingredientele succesului, probabil că mulţi dintre noi le-ar cumpăra. Până atunci însă, noua campanie corporate Rompetrol semnată Odyssey vorbeşte despre ingredientele succesului conform celor mai recente formule testate în laboratoarele Rompetrol. Inovaţia este primul dintre aceste ingrediente şi a devenit "vedeta" spotului TV şi a celorlalte execuţii din cadrul noii campanii de comunicare corporate.
Campania este dezvoltată pe medii şi canale complementare şi include componente de ATL - spot TV, print, outdoor, indoor şi Internet - şi de PR, care, împreună, implică publicul în proiectarea propriei viziuni despre inovaţie.
"Noua campanie corporate merge la un alt nivel, îmbogăţind platforma de comunicare «cel mai scurt drum de la idee la succes» prin aducerea în prim-plan a valorilor brandului. De aici am construit extensia platformei: «Ingredientele succesului», mesajul susţinând că inovaţia este unul dintre ingredientele cu ajutorul cărora ajungi pe cel mai scurt drum de la idee la succes. Astfel, am dorit să trecem dincolo de nivelul faptelor concrete prezentate în campaniile anterioare şi care vorbeau despre realizările Grupului Rompetrol, la nivelul valorilor. Credem că am reuşit acest lucru prin execuţii emoţionale, care îl implică pe consumator şi îl inspiră pornind de la valorile brandului", a declarat Claudia Gherlan, Account Manager Odyssey.
"Inovaţia este valoarea esenţială de la care pornim în procesul de dezvoltare a portofoliului de servicii, de aceea a fost firesc să devină punctul central al noii campanii corporate. Această campanie ne reprezintă şi suntem convinşi că va avea rezultate foarte bune la nivel de imagine", susţine Alexandra Crăsnaru Dragomir, Brand Building Manager Rompetrol."Noua campanie corporate merge la un alt nivel, îmbogăţind platforma de comunicare «cel mai scurt drum de la ide