Compania Eco-Rom Ambalaje, care gestioneaza deseurile de ambalaje pe piata locala, fondata de firme precum Argus, Coca-Cola HBC, Chipita si altele, a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, mai mult cu peste 40% fata de 2007, potrivit reprezentantilor companiei. Mai mult, cantitatea de deseuri gestionata a crescut cu 41% anul trecut pana la aproape 750.000 de tone fata de anul anterior, cele mai multe deseuri fiind din hartie, plastic, metale si sticla. Din totalul de deseuri au fost valorificate 340.000 de tone. Majorarea veniturilor este explicata prin atragerea mai multor clienti cu 25% fata de anul anterior, ajungand la un portofoliu de 1.153 de companii clienti. Eco-rom Ambalaje s-a extins anul trecut in 42 de localitati, cu un numar total de 1,8 milioane de locuitori. In 2008, agentii economici au fost obligati sa recupereze si sa valorifice 40% din totalul ambalajelor puse pe piata, urmand ca anul acesta procentul sa creasca la 45%, potrivit unei legi. Astfel, fiecare agent economic care pune in vanzare produse ambalate are obligatia de-a asigura reciclarea unui procentaj din acestea, in caz contrar fiind penalizat fiscal. Compania a fost infiintata la sfarsitul anului 2003 de un grup de companii precum Heineken, Argus, Mars, Munplast, Titan, Unilever si altele. In prezent, Eco-Rom Ambalaje are parteneriate cu peste 150 de companii din domeniul managementului deseurilor.
Compania Eco-Rom Ambalaje, care gestioneaza deseurile de ambalaje pe piata locala, fondata de firme precum Argus, Coca-Cola HBC, Chipita si altele, a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, mai mult cu peste 40% fata de 2007, potrivit reprezentantilor companiei. Mai mult, cantitatea de deseuri gestionata a crescut cu 41% anul trecut pana la aproape 750.000 de tone fata de anul anterior, cele mai multe deseur