Am văzut-o în „Paiaţele“ cu rolul Nedda, pentru ca apoi să ne încânte cu Micaela din „Carmen“, Saffi din „Voievodul ţiganilor“. Astăzi este noua contesă din „Nunta lui Figaro“.
După o pauză, pe scena plină de succese a Teatrului Liric „Elena Teodorini“, un nou spectacol a avut reprezentaţia: „Nunta lui Figaro“, o operă în concert cu Ilie Gheorghe în rol de povestitor. În distribuţie am regăsit-o şi pe Anca Pârlog, în postura de contesă.
Am avut parte de o reîntâlnire cu o voce deosebită, într-un moment important pentru cea care este o mare admiratoare a lui Mozart. „Pentru mine este o mare bucurie să cânt Mozart. E un compozitor foarte drag sufletului meu, de care m-am apropiat încă de pe băncile facultăţii. Marea bucurie pe care mi-a prilejuit-o acest compozitor a fost debutul absolut pe scenele profesioniste cu un rol mozartian, Donna Ana din «Don Giovanni». Mă bucur că după câţiva ani am prilejul să mă reîntorc la Mozart“, a precizat Anca Pârlog.
Şi bucuria poate fi dublată, căci, „deşi repertoriul craiovean nu este foarte bogat în titluri clasice, pentru colectivul tânăr al teatrului nostru acest spectacol («Nunta lui Figaro» - n.r.) este o ocazie minunată de a ne desfăşura într-un titlu potrivit vârstei şi temperamentului nostru, ofertant atât din punct de vedere vocal, cât şi interpretativ, dacă ţinem cont că are la bază piesa de teatru a lui Beaumarchais. Deşi am debutat în acest titlu, în variante de spectacol (costume, regie) la Opera Naţională din Bucureşti, acum îl reiau într-o variantă inedită, forma de concert, cu Ilie Gheorghe ca povestitor. Este în sine o provocare, căci lipsa mişcării cere din partea artiştilor un plus de expresivitate vocală“, pe care, am completa noi, ei au reuşit să o obţină, făcând din „Nunta lui Figaro“ un concert pe care iubitorii muzicii ar trebui să-l vadă.
Munca din spatele unui rol @N_P