Un ploieştean a reuşit să-şi repare maşina, care avea injectoarele stricate, după ce Protecţia Consumatorilor a obligat Dacia să respecte contractul prin care oferea garanţie. Sursa: Marius Nica
Laurenţiu Stanciu şi-a cumpărat în luna iunie a anului 2006 un Logan Diesel de la Poliserv, dealerul de autoturisme Dacia din Ploieşti. La scurt timp, a început să aibă probleme cu pornirea motorului. De vină erau injectoarele pe care, prima dată, Dacia le-a plătit.
Cum maşina a avut la scurt timp aceeaşi problemă, Laurenţiu a mers din nou la service, unde aceştia au refuzat să-i mai repare maşina, acuzându- l că el ar fi pus motorină de proastă calitate, fără a oferi însă şi dovezi. După luni de zile, problema s-a rezolvat, dar numai după ce OPC-ul a intervenit.
Motor căzut la 2.000 km de la revizie
Ploieşteanul povesteşte că la revizia de 50.000 km, service-ul Poliserv a înlocuit injectoarele, Dacia achitând factura pentru că plătea garanţie extinsă.
„Pe 22 decembrie anul trecut, la numai 2.000 km de la revizie, motorul a refuzat să mai pornească. Am dus-o tractată la acelaşi service, mecanicii spunându-mi că motorul are aceeaşi problemă la injectoare. Nu am înţeles cum e posibil ca nişte piese de schimb furnizate de Dacia să pice după două luni. Mi-au luat probă de motorină, care era curată, apoi mi-au spus că le pare rău, dar Dacia nu le mai trimite injectoarele fiindcă e motorina necorespunzătoare”, spune şofe rul, care acuză Dacia că nu a trimis nicio analiză de laborator prin care să-i demonstreze că motorina cumpărată de la staţiile de carburanţi din Ploieşti nu a fost bună. „Şi, până la urmă, nu înţeleg ce vină am eu că asta este motorina de pe piaţă? Doar nu-mi puneam eu apă în rezervor de nebun la o maşină la care plătesc rate?”, se întreabă Laurenţiu Stanciu.
Reprezentanţii service-ului