Este cel mai ieftin automobil de serie din lume, fiind astfel şi cel mai accesibil, însă Nano poate deveni una dintre cele mai greu de obţinut maşini ale anului. Din cauza cererii imense, compania indiană Tata Motors a decis să organizeze o loterie pentru cei care vor să cumpere modelul ultra low-cost, scrie TimesOnline. Sursa: AFP Photo
Cei care îşi doresc un model Nano vor putea să îl cumpere doar dacă câştigă la această loterie, şi chiar şi atunci, maşina va fi livrată după aproape 18 luni, aproape la fel de mult ca pentru un Ferrari. Pentru 2.500 de dolari, cupărătorul primeşte varianta standard a modelului.
Neobişnuita campanie de vânzări a fost adoptată de Tata Motors după ce a fost forţată să abandoneze, anul trecut, construcţia unei fabrici destinate producţiei de modele Nano.
Cei 100.000 de câştigători ai loteriei Nano, la care sunt aşteptaţi să participe 500.000 de persoane, vor avea dreptul să cumpere un model Nano, Pierzătorii loteriei se pot aştepta la creşterea preţului automobilului şi la o perioadă de aşteptare care se poate întinde pe trei ani.
Nano, în Europa din 2011
Preşedintele companiei indiene, Ratan Tata, a spus că Tata va concepe o versiune a modelului pentru Statele Unite şi speră să aducă maşina în Europa până în 2011. Ratan Tata crede că Nano este capabil să atingă vânzări anuale de un milion de unităţi pe an în India şi a precizat că efectele crizei globale ar putea propulsa modelul în topul preferinţelor clienţilor din America şi Marea Britanie.
Totuşi, în ciuda acestor previziuni încurajatoare, Tata Motors a anunţat, pentru prima oară în ultimii şapte ani, pierderi trimestriale, iar acţiunile companiei au pierdut trei sferturi din valoare în ultimul an.
CITIŢI ŞI:
Maşina de 2.500 de dolari, pe piaţă
Lăstunul, Tata lui Ce