Pentru anul in curs, desi era previzionata o evolutie double-digit, Hervis se fereste sa inainteze cifre, „din cauza instabilitatii economice pe plan national si international". Cu toate acestea planul de 50 de magazine pana in 2014 ramane in picioare.
In prezent Hervis detine sase magazine in Romania, al saptelea urmand sa fie inaugurat la inceputul lui aprilie in centrul comercial Militari Shopping Center din Bucuresti.
„Vor fi peste 30.000 de produse dedicate activitatilor zilnice si sporturilor indoor si outdoor pe o suprafata de peste 1.500 de metri patrati. Investitia totala se ridica la 2,5 mil. euro si include atat fondul de marfa, cat si cheltuielile administrative", a declarat Catalin Pozdarie, director general al Hervis Sport Romania. Plasat langa competitorul direct Decathlon, care vine cu primul magazin la nivel local, Hervis se va alatura si altor branduri cunoscute ca Deichmann, Humanic sau C&A.
Retailerul austriac a intrat in Romania in 2007 si a mizat pe provincie, deschizand magazine in Cluj, Targu-Mures, Sibiu si Oradea. La sfarsitul lui 2008 si-a facut intrarea in Bucuresti ca ancora in centrul comercial Liberty Center, situat in zona Trafic Greu. In momentul acela Pozdarie avansa un numar de patru-cinci unitati in 2009, dar amanarea unor proiecte l-a facut sa se uite mai atent la oportunitatile de deschidere. „Suntem in discutii avansate cu trei centre comerciale, dar deocamdata nu am semnat nimic. Totul depinde de dezvoltatori", a spus conducerea companiei.
Hervis Sport, membra a grupului Spar Austria, a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri de aproape 410 mil. euro, in crestere cu 8% fata de 2007, cand a rulat afaceri de peste 380 de milioane de euro la nivel international. Compania detine 141 de magazine in Austria, Ungaria, Cehia, Slovenia, Croatia si Romania si aproximativ 2.500 de a