Vânzările grupului german Metro în România au crescut anul trecut cu aproape 10%, de la 1,95 miliarde de euro, la 2,12 miliarde de euro, a anunţat, ieri, compania. În lei, vânzările au înregistrat în avans de circa 20%, până la 8,36 miliarde de lei. Grupul este prezent pe piaţa locală prin divizia Metro Cash&Carry şi prin reţeaua de hipermarketuri real.
La nivelul diviziei Metro Cash&Carry România, vânzările au scăzut în euro, de la 1,59 miliarde, la 1,48 miliarde, dar au crescut în lei cu 4,6%, la 6,014 miliarde.
“Am avut creştere în lei, dar scădere în euro, iar această scădere a fost cauzată de diferenţa cursului de schimb”, a declarat Frans Muller, CEO Metro Cash&Carry International, citat de Mediafax. La finele anului trecut, Metro Cash&Carry România opera 24 de magazine, având un total de 6.390 de angajaţi.
Real,- avansează
„Cifrele înregistrate anul trecut şi răspunsul primit din partea fiecărui client ne întăresc convingerea că putem să depăşim cu rezultate pozitive şi anul plin de provocări care a început”, a spus Francois Oliver, director general Metro Cash & Carry România şi Moldova. În privinţa rezultatelor hipermarketurilor real,-, vânzările au avansat anul trecut cu 92%, de la 1,22 miliarde de lei, la 2,35 miliarde de lei.