Brandul francez de brutarii-patiserii Paul, prezent pe piata romaneasca de la sfarsitul anului trecut prin doua locatii, isi proune pentru 2009 o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, a declarat, pentru Wall-Street, Ovidiu Albu, director general Paul Romania.
Primul magazin Paul a fost deschis, in sistem de franciza, in cadrul Baneasa Shopping City, in luna decembrie 2008 fiind inaugurata si cea de-a doua locatie, situata in Piata Dorobanti. Pentru acest an, Ovidiu Albu (foto) se mentine rezervat in ceea ce priveste extinderea lantului de brutarii, urmarind in primul rand impactul pe care cele doua magazine il vor avea in urmatoarele 5-6 luni.
“Am deschis doua brutarii in mai putin de o luna, intr-o perioada in care multi pun lacatul. Nu putem spune acum cum vor evolua lucrurile, cate brutarii noi vom mai deschide anul acesta, asteptam 5-6 luni pentru a vedea impactul locatiilor lansate pentru a lua o decizie in privinta extinderii. Ne vom uita dupa noi locatii in primul rand in Bucuresti”, declara Ovidiu Albu.
Cele doua magazine Paul deservesc impreuna intre 900 si 1.000 de clienti pe zi si au in prezent 60 de angajati.
“Publicul nostru tinta, mai ales acum la deschidere, a fost format din oameni care deja cunosteau brandul Paul de afara, fie ca vorbim de straini sau romani plecati in afara tarii. De aceea am si deschis brutariile in aceste locatii, intrucat cei mai multi straini locuiesc in aceste zone. In general, orice persoana poate sa vina la Paul. Painea face parte din cultura romaneasca, nu cred ca lipseste de masa nimanui”, spune Albu.
La randul sau, Maxime Holder, CEO-ul Paul, a explicat ca decizia de a intra pe piata romaneasca a fost determinata de numeroasele asemanari dintre obiceiurile locale de consum si cele din nordul Frantei. Potrivit acestuia, produsele care inregistreaza cele mai mari vanzari sunt croissantul, pa