Studenţii care realizează strategii de campanie pentru ediţia din acest an a Olimpiadelor Comunicării sunt susţinuţi de Camera Deputaţilor.
Organizatorii au obţinut, pentru al treilea an, accesul în Palatul Parlamentului pentru toţi cei care se înscriu în competiţie sau participă la conferinţele celei de-a IX-a ediţii a Olimpiadelor Comunicării.
Studenţii îşi vor prezenta strategiile de campanie în faţa publicului, a clienţilor şi a unui juriu format din practicieni consacraţi din domeniul comunicării în sălile Casei Poporului.
“Am ales acest loc pentru că ediţiile organizate aici s-au dovedit cele mai apreciate din toată istoria Olimpiadelor”, a declarat Dragoş Dehelean, preşedintele Asociaţiei de Comunicare Ethos şi coordonatorul proiectului.
Competiţia naţională se adresează studenţilor sau masteranzilor care îşi doresc o carieră în domeniul comunicării profesioniste şi are patru probe: Relaţii Publice, Comunicare Instituţională, Advertising şi Comunicare Politică.
Echipele finaliste ajung sa lucreze fiecare cu un client real, pentru rezolvarea unui brief de comunicare. În funcţie de proba aleasă, clientul poate fi o companie, o instituţie publică sau un om politic.
Calendarul general al Olimpiadelor
16 martie - 16 aprilie - Înscrieri în concurs
22 - 25 aprilie - Preselecţii
27 - 28 aprilie - Conferinţe
29 - 30 aprilie - Briefing şi Tutoriat 1 (echipe finaliste)
11 mai - Tutoriat 2 (echipe finaliste)
18 – 19 mai - Prezentări publice
22 mai - Festivitatea de premiere şi petrecerea