Printr-un comunicat, Raiffeisen Bank îşi anunţă clienţii că nu mesajele sau SMS-urile care au ca destinatar banca, nu le aparţin: „Deoarece ne confruntăm din ce în ce mai des cu mesaje false trimise pe email ca veninând din partea Raiffeisen Bank, vă informăm că banca nu trimite sub nici un pretext pe email sau SMS mesaje de verificare sau de alertare, conţinând formulare, programe ataşate sau redirecţionări către site-uri care să solicite datele personale sau informaţii confidenţiale (parole, PIN)"
Banca evidenţiază că aceste tipuri de mesaje vin de la adrese de mail contrafăcute sau inexistente cu scopul de a frauda persoana respectivă. Pentru o mai mare siguranţă, reprezentanţii conducerii informează că toţi cei care primesc astfel de mesaje sunt rugaţi să contacteze de urgenţă Raiffeisen Bank la numerele de telefon 021.306.55.55 sau 021.306.55.56 sau email: online@rzb.ro.
Raiffeisen Bank a declarat că are pregătit un set de măsuri rapide pentru blocarea acestor tentative de fraudă, intervenind promt pentru limitarea efectelor şi dezactivarea cât mai rapidă a acestor site-uri.
„Un client trebuie să ştie că întotdeauna e mai bine să dea un telefon de verificare sau un mail la bancă, decât să completeze un formular cu datele sale confidenţiale, sub un pretext oarecare. Primim sesizări privind astfel de mesaje atât de la clienţi ai băncii, dar şi de la persoane care nu sunt clienţii noştri. Pot să vă asigur că adresele de mail folosite de cei care pun la cale atacul nu sunt preluate din surse de informaţii deţinute de Raiffeisen Bank", a declarat Radu Topliceanu, director Raiffeisen Bank. Printr-un comunicat, Raiffeisen Bank îşi anunţă clienţii că nu mesajele sau SMS-urile care au ca destinatar banca, nu le aparţin: „Deoarece ne confruntăm din ce în ce mai des cu mesaje false trimise pe email ca veninând din partea Raiffeisen Bank, vă informăm că