Mai mulţi clienţi RCS-RDS acuză firma că limitează dreptul de modificare a contractelor. Schimbarea unui contract cu firma de cablu sau rezilierea unuia poate deveni motivul unor bătăi de cap de neimaginat. Au păţit-o doi bucureşteni, Adrian A. şi Mihai Stănescu, cu firma RCSRDS. Primul dorea să plătească mai mult pentru o grilă de programe mai variată, iar de anul trecut se chinuieşte să o primească, iar cel de-al doilea dorea să renunţe la telefonul mobil de care nu mai avea nevoie. Sursa: EVZ
Misiune aproape imposibilă, întrucât cererile pentru schimbarea sau rezilierea contractului se pot depune doar în intervalul 1-15 ale lunii.
Zeci de drumuri la casierie
La sfârşitul anului trecut, Adrian A. a mers la sediul firmei RDS-RCS, situat în Cora Pantelimon, pentru a schimba contractul, de la pachetul de programe de bază la pachetul complet. A fost anunţat că va putea beneficia de acest contract de la 1 ianuarie 2009. „Ne-a deranjat, dar ţinând cont că urma să fim plecaţi mai multe zile, am decis să aşteptăm. Când am venit din concediul de iarnă, am verificat şi nu mergeau programele extra, aşa că am sunat la relaţii cu clienţii. Aceştia mi-au spus că îmi vor da drumul la programe imediat ce achit factura pe luna în curs. Am mers iar la casierie, am stat iar la coadă, am achitat, iar când am ajuns acasă, i-am sunat pe cei de la tehnic să confirm”, povesteşte Adrian.
Pachetul promis nu a devenit funcţional, iar tânărul a fost trimis din nou la casierie pe motiv că nu a fost procesat contractul. „Evident că iar nu au rezolvat cazul, ne-am enervat şi am vrut să reziliem contractul, însă pentru că nu am avut timp să ajungem la casierie când spuneau ei că se poate am rămas cu acelaşi pachet de bază”, adaugă bucureşteanul.
După aproape 4 luni, situaţia era aceeaşi, contractul era făcut, dar nu se putea opera sc