Dupa ce in urma cu noua ani au introdus pe piata cosmeticelor din Romania conceptul multibrand Beauty Shop-Sephora, grecii de la Marinopoulos au deschis in franciza si magazinele Marks & Spencer si au adus lantul de cafenele Starbucks. Incepand din acest an, alte branduri de imbracaminte sunt pregatite pentru piata locala-Gap si Banana Republic.
In 2000, compania de cosmetice Sephora Marinopoulos, formata in urma asocierii grupului elen Marinopoulos cu Sephora, o divizie a LVMH (Louis Vuitton - Moet & Chandon - Henessy), a deschis primul Beauty Shop-Sephora in Capitala. Timp de sase ani a mers pe consolidarea businessului, astfel ca in 2006, cand a avut loc campania de rebranding, care a insemnat renuntarea la brandul Beauty Shop si inlocuirea sa cu Sephora, compania avea 100 de angajati.
In prezent, sunt 16 magazine Sephora in Romania, dintre care sapte in Bucuresti, iar restul in orase mari precum Constanta, Iasi, Cluj sau Arad. Pentru anul in curs, grecii au avansat un buget de doua milioane de euro pentru dezvoltarea retelei cu alte cinci unitati, primul magazin urmand sa fie deschis in Grand Arena la sfarsitul lui martie, in urma unei investitii de 300.000 de euro.
Estimarile Sephora pentru 2008 au vizat afaceri de peste 21 mil. euro, in crestere cu 35% fata de anul anterior.
In paralel, Marinopoulos a continuat investitiile si pe partea de fashion, aducand in 2001 franciza brandului britanic Marks& Spencer, in contextul in care de peste 30 de ani grupul elen detine drepturi exclusive de operare a magazinelor de imbracaminte in Grecia, Romania, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia si Elvetia. La inceputul anului trecut Marks & Spencer a preluat, pentru 50 de milioane de euro, o participatie de 50% la compania Marks & Spencer Marinopoulos, astfel ca administrarea magazinelor a inceput sa se faca printr-un joint-venture.
In 2007