Ranco Promotional Products, parte a grupului RTC, detinut de Octavian Radu, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 4,2 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de anul precedent, dar estimeaza scaderi ale vanzarilor in acest an, a anuntat distribuitorul de obiecte promotionale. "Anul trecut am finalizat investitia in achizitia de linii automate de tampografie, serigrafie, gravura laser, investitie ce se ridica la aproximativ 150.000 de euro si care ne-a permis cresterea substantiala a productivitatii serviciilor de personalizare", a declarat directorul Ranco Promotional Products, Mirela Barbus. Pentru acest an, firma estimeaza o scadere a vanzarilor fata de anul trecut din cauza reducerii bugetelor de marketing ale companiilor. "Pentru 2009 estimam o scadere cu aproximativ 10-15% a volumului de vanzari pe fondul reducerii comenzilor de produse promotionale. Vom ramane pe profit, insa la un nivel redus fata de perioada precedenta", a mai spus Barbus. Ranco si-a dublat anul trecut cantitatea de produse personalizate vandute, la peste sapte milioane de unitati. Ranco Promotional Products face parte din divizia de distributie a produselor de birotica-papetarie a grupului RTC Holding, Proffice.
Ranco Promotional Products, parte a grupului RTC, detinut de Octavian Radu, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 4,2 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de anul precedent, dar estimeaza scaderi ale vanzarilor in acest an, a anuntat distribuitorul de obiecte promotionale. "Anul trecut am finalizat investitia in achizitia de linii automate de tampografie, serigrafie, gravura laser, investitie ce se ridica la aproximativ 150.000 de euro si care ne-a permis cresterea substantiala a productivitatii serviciilor de personalizare", a declarat directorul Ranco Promotional Products, Mirela Barbus. Pentru acest an, firma estimeaza o scadere a v