Ford se apropie de vanzarea brandului suedez Volvo, fiind in discutii avansate cu potentiali cumparatori, potrivit unui mesaj trimis de conducerea companiei catre angajati.
Luptandu-se cu cel mai mare declin al pietei auto din Statele Unite din ultimii 27 de ani, Ford a vandut deja celalalte marci din gama premium: Aston Martin, Jaguar si Land Rover, relateaza Reuters.
"Am intrat in contact cu un numar de grupuri interesate de viitorul Volvo. Ford este multumita de numarul si calitatea partenerilor de discutii", a declarat John Gardiner, directorul de comunicatii al Ford Europa.
Gardiner a spus ca s-ar putea ajunge la o vanzare a acestei afaceri, dar ca nu s-a luat inca nicio decizie, iar negocierile ar putea dura multa vreme. El a refuzat sa numeasca potentialii cumparatori.
Luna trecuta, o sursa a indicat ca producatorul chinez Chery Automobile ar fi in discutii cu Volvo. De asemenea, ziarul suedez Dagens Industri a scris ca Dongfeng Motor Group, tot din China, ar fi interesat, precum si Chongqing Changan Automobile si o "constelatie de grupuri europene".
Rivalul lui Ford, General Motors, incearca sa-si vanda divizia suedeza Saab Automobile.
Volvo a inregistrat pierderi de 736 de milioane de dolari in trimestrul 4 din 2008 si o cifra de afaceri in scadere cu 35%, de 3,3 miliarde de dolari.
Ford se apropie de vanzarea brandului suedez Volvo, fiind in discutii avansate cu potentiali cumparatori, potrivit unui mesaj trimis de conducerea companiei catre angajati.
Luptandu-se cu cel mai mare declin al pietei auto din Statele Unite din ultimii 27 de ani, Ford a vandut deja celalalte marci din gama premium: Aston Martin, Jaguar si Land Rover, relateaza Reuters.
"Am intrat in contact cu un numar de grupuri interesate de viitorul Volvo. Ford este multumita de nu