Faraonul de la Nationalul iesean • Directorul artistic de la Teatrul National Vasile Alecsandri, actorul Adi Carauleanu, a gasit o alta modalitate de a se face cunoscut publicului, pentru ca nu a reusit sa se remarce prin prestatiile actoricesti • Acesta nu a ales o simpla si banala forma de a iesi in evidenta, ci a indraznit sa se alature unor monstri sacri ai teatrului romanesc • In cadrul unei expozitii in care au fost prezentate costumele purtate de sute de ori pe scena de actori precum Miluta Gheorghiu, Matei Milo sau Costache Antoniu, la loc de cinste se afla costumele purtate de directorul artistic, Adi Carauleanu, si sotia acestuia, Doina Deleanu, in piesa Apus de soare • In conditiile in care doar posteritatea si timpul pot consacra valoarea unui costum sau a actorilor, directorul artistic de la Teatru National este scos in prim-plan in fata marilor actori ieseni • Organizatorul, Muzeul Literaturii Romane, a refuzat sa comenteze
Directorul artistic de la Teatrul National Vasile Alecsandri, actorul Adi Carauleanu, a gasit o alta modalitate de a se face cunoscut publicului, pentru ca nu a reusit sa se remarce prin prestatiile actoricesti. Acesta nu a ales o simpla si banala forma de a iesi in evidenta, ci a indraznit sa se alature unor monstri sacri ai teatrului romanesc.
Costumele marilor actori de la Teatrul National Vasile Alecsandri din Iasi au fost expuse in cadrul colectiei Istoria Teatrului Romanesc, la Muzeul Mihai Eminescu din Parcul Copou. Roluri insufletite si devenite celebre prin prestatia marilor actori precum Miluta Gheorghiu, Matei Milo, Costache Antoniu sau Grigore Manolescu, cum ar fi Coana Chirita, Barbu Lautaru sau Hamlet nu sunt insa in prim-planul expozitiei. Locul acestora este umbrit de Adi Carauleanu, un actoras care doar a visat sa ajunga la talentul urias al celebrilor actori care au jucat zeci de ani