„-Măi, imbecilule, eşti un tâmpit!/ -Dar.../ -Ăsta e un ordin pentru că tu eşti un oligofren, gândeşti cu mintea aia de insectă, tu şi cu tine sunteţi parteneri sub steagul cretinismului!/ -Să-ţi explic.../ -Taci dracu' din gură, greşeală genetică ce eşti!”. Aşa ar suna, în rezumat, dialogul dintre manager şi angajatul fidel. Evident, cel care vorbeşte mai mult şi are mereu dreptate e managerul. Sursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin PrisecaruSursa: Codrin Prisecaru
1 /.
Florin Piersic Jr. şi Petre Fumuru, Sel şi Ritchie, sunt angajator şi angajat într-o comedie spumoasă la Teatrul Metropolis, din Capitală. „Zaruri şi cărţi”, în regia lui Piersic Jr., va avea premiera oficială sâmbătă seară, în cadrul programului „Nopţi în teatru” (biletul de intrare costă 21,2 lei). Cele 85 de minute de spectacol încep cu o melodie rock'n'roll şi mult fum de ţigară, apoi o pauză lungă, învăluită într-o lumină roşie, la masa cu cele două scaune şi tot atâtea personaje: doi tipi bine costumaţi, cu freze „sauvage”.
„O să te întreb ceva acuma. Şi vreau să fii cinstit cu mine. Eşti surd? Ai vată-n urechi? Eşti tâmpit?” – e introducerea pe care o face managerul de club. Şi dialogul curge frumos, cu replici hăzoase, la care spectatorii răspund de fiecare dată cu hohote de râs.
Un pupic pentru „cretinul din naştere”
Toată discuţia e despre cât trebuie să stea pe masă zarurile şi cărţile de joc şi cum NU-şi face treaba bine angajatul. „De ce erau zaruri folosite aseară pe masă? Vreau un răspuns! Taci dracului!”. Indiferent de explicaţie, Ritchie e un „oligofren” care habar n-are, un „cretin din naştere, care, din mila lui Dumnezeu, poate fi ridicat la rang de imbecil”. Iar Sel, ma