Înscrierile la cea de-a IX-a ediţie a Olimpiadelor Comunicării, una dintre cele mai importante competiţii naţionale pentru tinerii care îşi doresc o carieră în Advertising, Relaţii Publice sau Comunicare Politică, au loc în perioada 23 martie - 16 aprilie.
Competiţia este o bună oportunitate pentru tinerii din toată ţara de a se afirma. Peste 60 de profesionişti consacraţi din industria comunicării au fost invitaţi anul acesta în juriu pentru a le evalua performanţele. Pentru a se înscrie, tinerii craioveni trebuie să fie studenţi, masteranzi sau încadraţi în altă formă de învăţământ superior. Într-o primă etapă, aceştia trebuie să îşi alcătuiască o echipă formată din cinci membri şi să rezolve o temă de preselecţie. Aceasta diferă în funcţie de proba la care se înscriu: Relaţii Publice, Comunicare Instituţională, Advertising sau Comunicare Politică. Pentru ediţia din acest an, temele de preselecţie sunt următoarele: la Comunicare Instituţională - „Campanie care să-i convingă pe angajaţii români să facă mai mult sport“; la Advertising - „Campanie care să-i convingă pe consumatori să cumpere produse fabricate în România, în defavoarea celor din import“; Comunicarea Politică are tema „Campanie prin care electoratul român să fie convins să voteze, în cadrul unui referendum, pentru schimbarea formei de republică, fie într-una prezidenţială, fie într-una parlamentară (la alegerea echipei)“; la Relaţii Publice - „Campanie care să încurajeze populaţia să recicleze deşeurile provenite de la echipamentele electronice (DEEE)“.
Echipele care vor trece de etapa de preselecţie vor realiza câte o campanie de comunicare pentru un client real: o companie, un brand comercial, o instituţie publică sau un om politic. După două săptămâni de lucru, echipele finaliste îşi vor prezenta în public campaniile, iar cele mai bune vor fi premiate. Pe lângă oportunitatea de a se afirma