Britanicii au pus la punct prototipul unui autobuz care poate fi folosit atat pe uscat cat si in apa. Acesta urmeaza sa fie produs in serie, tari ca Australia, Germania si Olanda aratandu-si deja interesul de a cumpara astfel de vehicule.
AmphiCoach GTS-1, care respecta toate normele UE, este ideal pentru turisti, in conditiile in care cerintele acestora cresc vazand cu ochii.
In curand, o calatorie cu masina nu va mai fi de ajuns pentru acestia. Si tot in curand, nu va mai fi nevoie sa schimbe mijlocul de locomotie, putand ramane pe loc pentru a simti briza oceanului.
AmphiCoach GTS-1, care a fost testat cu 50 de pasageri la "bord", va avea 12 copii in viitorul apropiat, capabile sa circule atat pe sosea, cat si pe apa, relateaza Daily Mail. Sase ani au fost necesari pentru realizarea autobuzului plutitor, in care nu renteaza sub nicio forma sa urci fara bilet.
Britanicii au pus la punct prototipul unui autobuz care poate fi folosit atat pe uscat cat si in apa. Acesta urmeaza sa fie produs in serie, tari ca Australia, Germania si Olanda aratandu-si deja interesul de a cumpara astfel de vehicule.
AmphiCoach GTS-1, care respecta toate normele UE, este ideal pentru turisti, in conditiile in care cerintele acestora cresc vazand cu ochii.
In curand, o calatorie cu masina nu va mai fi de ajuns pentru acestia. Si tot in curand, nu va mai fi nevoie sa schimbe mijlocul de locomotie, putand ramane pe loc pentru a simti briza oceanului.
AmphiCoach GTS-1, care a fost testat cu 50 de pasageri la "bord", va avea 12 copii in viitorul apropiat, capabile sa circule atat pe sosea, cat si pe apa, relateaza Daily Mail. Sase ani au fost necesari pentru realizarea autobuzului plutitor, in care nu renteaza sub nicio forma sa urci fara bilet.