Producatorul de mezeluri Angst din Capitala, care a rulat anul trecut afaceri de peste 65 mil. euro, a demarat un proces de rebranding al companiei, finalizand recent prima etapa a acestuia, schimbarea logoului companiei. „Pentru ca dorim adaptarea strategiei de business la contextul evolutiei pietei neam gandit sa ne reinventam", a declarat Sorin Minea, presedinte Angst. Rebrandingul companiei a fost realizat de Seed Consultants, companie specializata in consultanta de brand si design. Reprezentantii companiei nu au dezvaluit valoarea investitiei in acest rebranding motivand ca procesul nu a fost inca finalizat. Grupul Angst, detinut de familiile Angst si Minea, este format din doua fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 25 de magazine specializate, dintre care 17 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea, trei in Oradea si cate unul in Otopeni, Sinaia, Cluj.
Producatorul de mezeluri Angst din Capitala, care a rulat anul trecut afaceri de peste 65 mil. euro, a demarat un proces de rebranding al companiei, finalizand recent prima etapa a acestuia, schimbarea logoului companiei. „Pentru ca dorim adaptarea strategiei de business la contextul evolutiei pietei neam gandit sa ne reinventam", a declarat Sorin Minea, presedinte Angst. Rebrandingul companiei a fost realizat de Seed Consultants, companie specializata in consultanta de brand si design. Reprezentantii companiei nu au dezvaluit valoarea investitiei in acest rebranding motivand ca procesul nu a fost inca finalizat. Grupul Angst, detinut de familiile Angst si Minea, este format din doua fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 25 de magazine specializate, dintre care 17 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea, trei in Oradea si cate unul in Otopeni, Sinaia, Cluj.