BMW 320 xDrive Touring facelift este un break care îmbină plăcut dependenţa de adrenalină cu necesităţile unei familii numeroase
Dacă eşti fan BMW, dar în acelaşi timp ai o familie numeroasă cu care trebuie să-ţi petreci week-end-urile în căsuţa de la munte, atunci ai o problemă. Trebuie să te sacrifici şi să-ţi laşi plăcerile pentru momentul în care o să-ţi permiţi un X5 sau X6. Există însă Seria 3 xDrive Touring. Adică break şi cu tracţiune integrală. De curînd, modelul a primit un facelift, cu faruri şi stopuri noi. Parcă e mai fioros acum privindu-l din faţă. E Touring, iar în Europa de Vest se preferă break-urile. La noi mai durează un pic pentru că românii preferă sedan-urile, chiar dacă au şi ei copii şi, din cînd în cînd, se mai găseşte şi de cărat cîte ceva.
Cum se comportă la drive test un BMW 320 xD? Motor de 2.0 litri, diesel şi 177 CP. Totul se întîmplă la 4.000 de rotaţii pe minut. Înseamnă putere cît să mulţumească orice dependent de adrenalină. Maşina stă bine pe şosea, chiar se lipeşte, în curbe nu-ţi dă niciodată senzaţia că te-ai putea îndoi de calităţile ei datorită sistemelor de control cu care este garnisită. Uscat sau ud, BMW are aceeaşi prestanţă. Direcţia este sigură chiar şi la viteze mai mari, iar cutia de viteze, manuală, în 6 trepte, îşi face bine treaba. Suspensiile sînt independente şi nu este foarte rigidă.
BMW 320 xD are un consum redus la drum lung. Nu sare de 8 la sută indiferent de cît de greu se apasă piciorul pe pedala de acceleraţie. Totul se datorează sistemului Efficient Dynamics.
Interiorul lui BMW 320 Touring este sobru şi clasic, adică aşa cum ne-au obişnuit cei din Munchen. Este premium şi toţi pasagerii, chiar şi atunci cînd sînt 5, se simt confortabil. Spaţii de depozitare cam înguste însă.:s
Puţin şi despre opţionalele lui BMW 320 Touring. Sensatec, sist