Cu câteva săptămâni înainte de Paşte, oferta de îmbrăcăminte şi încălţăminte din Craiova s-a diversificat. Teatrul Naţional „Marin Sorescu“ este gazda unui nou târg cu preţuri de producători.
Începând de ieri, foaierul Teatrului Naţional „Marin Sorescu“ joacă rolul unui minimall, în incinta sa fiind zeci de standuri cu îmbrăcăminte şi încălţăminte, în mare parte produsă în România. Târgul cu intrare liberă este organizat în perioada 26-29 martie.
„La târgul din Craiova participă peste 80 de firme din toată ţara. Este făcut pentru perioada de criză, astfel că 70-80% din marfă este produsă în România“, a declarat Alexandru Romanescu, managerul Media Bussines Class, Compania de Târguri Romanescu, organizatorul evenimentului, care a subliniat faptul că una dintre soluţiile pentru ieşirea din criză este cumpărarea de produse româneşti. Drept urmare, unul dintre sloganurile târgului, care se desfăşoară pentru a treia oară în Craiova, este „Băsescu şi-a cumpărat Logan, cumpără şi tu produse româneşti“.
Ofertă diversificată cu preţuri de producători
Oferta expozanţilor este diversificată, iar preţurile practicate sunt cele de producţie - pantofi bărbăteşti şi de damă din piele la preţuri începând de la 45 de lei, cămăşi de damă - de la 25 de lei, cămăşi bărbăteşti de bumbac - de la 30 de lei, rochii - de la 50 de lei, fuste - de la 40 de lei, pantaloni - de la 50 de lei, costume de damă din trei piese - de la 50 de lei, jachete - de la 80 de lei, pardesie - de la 50 de lei, costume de bărbaţi - de la 250 de lei, curele - între 10 şi 20 de lei, lenjerii de pat - de la 50 de lei, haine de blană - între 650 şi 1.500 de lei, geci de piele - între 250 şi 400 de lei.
„Sunt preţuri de producător. Acestea sunt preţurile la care le vindem noi angro“, a spus Beni Tibor, administratorul unei societăţi din Târgu Mureş. Unii comercianţi acceptă