AUDIENŢE. Emisiunea „Dansez pentru tine” şi meciul România- Serbia au captat atenţia telespectatorilor la sfârşit de săptămână. Sursa: Pro TV
Războiul audienţelor TV a continuat şi în acest weekend la posturile româneşti de televiziune, cele care s-au luptat pentru locul I fiind, ca de obicei, Pro TV-ul şi Antena 1. Seara de vineri a aparţinut celor de la Pro TV, unde emisiunea-concurs „Dansez pentru tine” a fost lider detaşat de audienţă. Postul din Băneasa şi-a luat revanşa a doua zi, când meciul de fotbal România-Serbia a „spulberat” orice posibilă concurenţă.
Timp de aproape cinci ore, cât a durat emisiunea-concurs „Dansez pentru tine”, transmisă în direct, telespectatorii Pro TV nu şi-au “dezlipit” ochii de pe ecran, astfel încât, în intervalul orar 20.30-1.15, postul din Pache Protopopescu a fost lider de audienţă.
Pe întreg publicul urban, emisiunea „Dansez pentru tine” a înregistrat o medie de audienţă de 8,4 puncte de rating şi 24,5 cotă de piaţă.
În minutul de aur al emisiunii, adică 22.01, Pro TV era urmărit de aproape două milioane şi jumătate de telespectatori, la nivelul întregii populaţii a României.
Unul din momentele care au asigurat succesul emisiunii a fost dansul făcut de Monica Columbeanu, care a dansat salsa, alături de dansatorul sportiv Mihai Dima, pentru a ajuta o fetiţă campioană europeană la karate aflată în dificultăţi financiare. Drept urmare, preşedintele clubului de karate din Bacău le-a acordat celor doi titlul de „membri de onoare” ai clubului.
Două milioane de români au suferit alături de România
Antena 1 a „punctat” sâmbătă cu transmisia în direct a meciului de la Constanţa. Postul din Băneasa a fost lider întreaga zi, dar cel mai mare rating a fost atins de meciul România - Serbia, care a început la ora 20.45.
Tensiunea în care s-au aflat atât jucă