Compania good.bee, membra a Erste Group, lanseaza pe piata din Romania o serie de servicii bancare pe telefonul mobil, in parteneriat cu BCR, tintind sa ajunga si la populatia nebancarizata de pe teritoriul tarii.
"Estimam un numar de 700 de agenti de vanzare pana la sfarsitul anului si atragerea a 100.000 de clienti. Forta de vanzari va fi coordonata prin intermediul a 8 centre regionale, situate in opt orase importante din tara", a spus directorul general good.bee in Romania, Sorin Bulai (foto).
De asemenea, Bulai prognozeaza un numar de 1,3 milioane tranzactii pentru 2009.
“Oamenii ar putea inca sa fie reticenti la astfel de lucruri, astfel incat sumele pe care le vor tranzactiona vor fi destul de mici”, a mentionat acesta.
Procesarea propriu-zisa a tranzactiilor este facuta prin sistemul informatic al BCR, conturile tin tot de BCR, iar cardurile atasate conturilor, desi nenominalizate, sunt co-branded BCR.
Investitia initiala a fost de peste 1,5 milioane euro, iar capitalul social este de peste 6 milioane lei.
Motivul pentru care reprezentantii companiei au ales Romania este potentialul urias pe care il are acest serviciu aici, tinand cont si de faptul ca peste 8 milioane de personae cu varsta intre 15 si 55 de ani nu au acces la servicii bancare de baza, dar si datorita ratei crescute de penetrare a telefoniei mobile.
Dupa lansarea din Romania, “intentionam sa lansam good.bee Tranzactii mobile si pe alte piete europene, in special in tarile in care este present grupul Erste”, conform lui Sava Dalbokov, CEO-ul good.bee Holding.
La achizitionarea Pachetului de Start, utilizatorul serviciului are la dispozitie un cont curent la BCR, un card de debit Visa Electron cu cip si poate efectua operatiuni bancare prin telefonul mobil, precum transferul de bani, verificarea soldului contului sau reincarcarea cartelei de telefon