Cosmote Romania a anuntat luni depasirea pragului de sase milioane de utilizatori (n.r. numar de SIM-uri active), dupa ce la sfarsitul anului trecut operatorul avea 5,9 milioane de clienti, echivalentul unei cote de 23% din piata. Anul trecut, Cosmote si-a atins obiectivul de a avea un EBITDA pozitiv, iar pierderile nete au scazut pana la peste 52,8 milioane euro.
Potrivit informatiilor operatorului, in 2008, Cosmote si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul de noi achizitii de clienti, cu o cota de piata pe acest domeniu de 48%. De asemenea, anul trecut, compania a inregistrat peste 2.2 milioane de noi utilizatori si pana in prezent, Cosmote continua sa fie si compania care primeste cel mai mare numar de noi clienti in urma lansarii serviciului de portabilitate.
In privinta structurii bazei de clienti, anul trecut, Cosmote a castigat peste 470.000 de noi abonati, totalul atingand peste 1,1 milioane. In ceea ce priveste segmentul prepaid, baza de clienti a crescut cu peste 1,89 milioane de utilizatori, pana la 4,78 milioane.
Operatorul si-a indeplinit obiectivul de a inregistra un EBITDA pozitiv in 2008, respectiv de peste 22,5 milioane euro, insa compania a incheiat anul cu o pierdere neta de 52,8 milioane euro, in scadere cu 40,2% fata de anul anterior. Cosmote Romania a anuntat luni depasirea pragului de sase milioane de utilizatori (n.r. numar de SIM-uri active), dupa ce la sfarsitul anului trecut operatorul avea 5,9 milioane de clienti, echivalentul unei cote de 23% din piata. Anul trecut, Cosmote si-a atins obiectivul de a avea un EBITDA pozitiv, iar pierderile nete au scazut pana la peste 52,8 milioane euro.
Potrivit informatiilor operatorului, in 2008, Cosmote si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul de noi achizitii de clienti, cu o cota de piata pe acest domeniu de 48%. De asemenea, anul trecut, compania a in