Noua campanie pentru Romtelecom Clicknet de la Graffiti BBDO răspunde la întrebarea: "Care este legătura între forţa gravitaţională şi viteza de download?". Fără nicio legătură cu fizica, răspunsul ar suna cam aşa: "Se dă Internetul de mare viteză de la Romtelecom Clicknet, se ia contentul căutat de target pe Internet, se născocesc nişte personaje funny şi colorate care să corespundă contentului. Se iau aceste variabile, se amestecă bine, după care se face skydiving".
De ce au aruncat-o creativii de la Graffiti BBDO pe Miss Univers din avion, ne explică Adina Başag, Group Creative Director: "Din acelaşi motiv pentru care i-am aruncat şi pe restul, ca să sugerăm viteza de download într-un mod interesant şi amuzant. A fost o producţie grea, dar foarte distractivă, cu personaje spumoase şi backstage stories pe măsură. Dar asta vă arătăm mai încolo, într-un making of. Până atunci vă invităm la skydiving". Pe lângă componenta promoţională, campania îşi propune să accentueze un important avantaj competitiv al Romtelecom Clicknet, şi anume viteza de download şi navigare. "Această nouă campanie vorbeşte, în stilul tineresc şi dinamic al brandului, despre două dintre cele mai importante beneficii pe care le oferă Clicknet: viteza mare de download şi oferta de preţ. Într-o perioadă în care nevoile utilizatorilor de Internet sunt din ce în ce mai variate, iar viteza de download este una dintre cerinţele de bază", a declarat Alfred Borcan, Marketing Director Residential Segment de la Romtelecom. "Faţă de acum câţiva ani, s-au schimbat multe când vine vorba de Internet. De exemplu, acum părinţii îţi cer adresa de messenger, să te poată bate la cap şi când eşti la birou. Piaţa evoluează, preocupările online ale oamenilor s-au diversificat: se stă tot mai mult pe ziare, pe youtube, pe skype, se caută joburi, se reîntâlnesc colegi, se vând şi se cumpără lucruri. Sunt nevoile u