O tânără din Satu-Mare reclamă că a fost indusă în eroare de compania de telefonie Orange, care nu i-a dat bonusul promis pentru cartela pre-pay.
Lavinia Ardelean a primit la sfârşitul anului trecut un mesaj pe cartela Orange a telefonului mobil. Avea posibilitatea să primească cinci euro bonus în intervalul 17.11.08-21.11.08 dacă încărca telefonul cu cinci euro în perioada 10.11.08-16.11.08.
A cumpărat rapid o cartelă şi a reîncărcat, însă nu a beneficiat de bonus pentru că ar fi trebuit să se înscrie mai întâi în promoţie şi apoi să reîncarce telefonul, ea făcând exact invers. Lavinia afirmă că aceste detalii nu au fost explicate în mesaj.
„Sora mea a primit bonusul, eu nu”
„Mesajul care oferea bonusul de cinci euro l-am primit atât eu, cât şi sora mea. Ni s-a părut super să primim credit dublu pentru aceeaşi sumă de bani, aşa că am fugit la supermarketul de vizavi să ne luăm cartele reîncărcabile şi am încărcat rapid. În mesaj era specificat faptul că dacă doreşti să participi la promoţie trebuie să trimiţi un mesaj scris cu textul „Da” la 321”, povesteşte Lavinia Ardelean, reclamaţia ei apărând iniţial pe site-ul „noidecidem.ro”.
A doua zi, tânăra a sunat la Orange ca să întrebe ce să facă pentru a primi creditul: „Ni s-a spus să trimitem acel mesaj la 321 şi vom primi bonusul”. După ce a trecut data limită până când trebuia primit bonusul, au revenit cu telefoanele. „Sora mea a sunat la Orange şi în cele din urmă a primit bonusul. Eu nu. Am sunat din nou la ei să aflu de ce nu am primit şi eu. Am aşteptat zece minute ca să-mi răspundă cineva pentru că «în acest moment toţi angajaţii noştri sunt ocupaţi». Mi-a răspuns un băiat care după lungi verificări şi, după multe minute în care mi-a spus să aştept, mi-a explicat că sora mea a primit bonusul dintr-o eroare cauzată de suprasolicitare, şi că nici e