"Hickie" - cel mai recent spot Cosmote realizat de către Ogilvy România, spot ce continuă campania de comunicare a operatorului de telefonie mobilă desfăşurată sub mesajul "Cuvintele sunt importante"- a reuşit ca în doar două săptămâni de la lansare să devină parte a limbajului tinerilor.
Ideea centrală a campaniei dezvoltate de Ogilvy se axează pe importanţa cuvintelor şi exploatează modul în care cuvintele pot fie să salveze o situaţie, fie să o transforme într-o adevărată dramă. Există momente în care suntem surprinşi şi, nereuşind să găsim cuvintele potrivite spunem, de cele mai multe ori, o prostie fiind în "pană de cuvinte". De aceea, Cosmote oferă utilizatorilor săi şansa de a suna înapoi atunci când sunt mai inspiraţi şi reuşesc să comunice corect ceea ce îşi doresc.Este visul oricărui creativ ca fraze dintr-un spot să se regăsească în conversaţiiAlbert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, a declarat pentru Curierul Naţional, că faptul că anumite fraze dintr-un spot se regăsesc în conversaţiile consumatorilor este visul oricărui creativ şi confirmă faptul că a reuşit să dea forma unui insight la care consumatorii se pot raporta cu uşurinţă.
"De-a lungul timpului majoritatea spoturilor de referinţă au această trăsătură remarcabilă, unele de o longevitate impresionantă: Apple, Kodak, Nike etc.", a spus acesta, adăugând că la o scară mai mică, dar nu lipsită de valoare, şi piaţa românească a avut succesele ei: "Nea Nicu?... La litru!", "Viitorul sună bine", "Gogule, probleme?" şi multe altele. "Nu este niciodată parte sau scopul unui brief, dar este ceva mult mai palpabil, în opinia mea, decât orice research vis-a-vis de succesul unei campanii", a mai arătat Albert Nica.Toate brandurile aspiră la un anume statut care să le asigure o memorabilitatePrincipalele motive pentru care replica "M-am tăiat dormind pe scări" a ajuns doar în 2 săptăm