Studenţii din anii terminali sunt principala ţintă a firmelor venite la a XVI-a ediţie JobShop
Cu sau fără experienţă, tinerii din facultăţi sunt vânaţi de companiile care sfidează criza.
Cel mai vechi eveniment de carieră din Timişoara a reuşit să ducă şi anul acesta angajatorii în holul Universităţii Politehnica. Standurile companiilor sunt mai reduse ca la ediţiile precedente, dar ofertele de muncă pentru studenţi sunt variate, astfel că atât cei cu experienţă, cât şi cei care nu sunt încă specialişti în tehnică îşi pot găsi uşor de lucru.
Multe oferte pentru studenţii buni
Cele 15 departamente de Resurse Umane ale companiilor participante la JobShop oferă posturi cu normă întreagă, dar şi programe de practică pentru studenţii aflaţi în primii ani de facultate. Fiecare firmă participantă la JobShop a scos la bătaie între trei şi zece joburi pentru studenţi, de la inginer mecanic la dezvoltator software. Cunoaşterea mai multor limbi străine şi disponibilitatea de a se muta în străinătate sunt avantaje care îi pot propulsa pe tinerii absolvenţi de facultate într-o carieră de succes. În timp ce unele firme s-au limitat la zece, maxim 15 posturi dedicate studenţilor, altele au fost dispuse să angajeze oricâţi oameni dornici de a se dezvolta profesional, cu condiţia ca aceştia să fie foarte bine pregătiţi.
„Avantajul venirii la JobShop este că studenţii pot sta faţă în faţă cu angajatorii şi pot afla foarte uşor ce caută aceştia, fără a fi nevoiţi să-şi posteze haotic cv-urile”, a spus organizatorul Doru Iordache. Evenimentul iniţiat de organizaţia studenţească BEST continuă astăzi, până la ora 19, şi mâine, până la 16. În paralel cu zilele în care firmele îşi prezintă ofertele la stand au loc traininguri şi seminarii ţinute de specialişti din companii.