Walt Disney va lansa mai multe canale pe YouTube, unde se vor putea viziona cele mai importante momente din evenimentele sportive, secvente din emisiunile TV si alte forme de continut video de scurta durata, a anuntat compania.
Din luna aprilie, vor putea fi vazute, in urma acestui acord, momente sportive de pe ESPN si, incepand din luna mai, content video de pe canalele Disney/ABC, precum ABC Entertainment si SoapNet, scrie Reuters.
Disney va avea posibilitatea sa vanda spatiu publicitar pe canalele de pe YouTube care ii apartin.
Desi afacerea nu vizeaza difuzarea unor filme sau emisiuni intregi, analistii cred ca reprezinta un pas important in validarea YouTube drept plaftorma pentru continut video profesionist.
Pe YouTube sunt deja difuzate continut video profesionist furnizat de CBS, Food Network si Discovery Channel, printre altele.
YouTube este cel mai popular serviciu video online in Statele Unite, avand mai mult de 99 de milioane de utilizatori unici in luna februarie. Cu toate acestea, platforma, detinuta de Google, nu este inca profitabila, companiile ezitand sa-si faca reclama pe un site unde continutul este controlat de utilizatori.
Walt Disney va lansa mai multe canale pe YouTube, unde se vor putea viziona cele mai importante momente din evenimentele sportive, secvente din emisiunile TV si alte forme de continut video de scurta durata, a anuntat compania.
Din luna aprilie, vor putea fi vazute, in urma acestui acord, momente sportive de pe ESPN si, incepand din luna mai, content video de pe canalele Disney/ABC, precum ABC Entertainment si SoapNet, scrie Reuters.
Disney va avea posibilitatea sa vanda spatiu publicitar pe canalele de pe YouTube care ii apartin.
Desi afacerea nu vizeaza difuzarea unor filme sau emisiuni intregi, analistii cred ca