Eficienta si productivitatea la birou sunt atribute esentiale la locul de munca si ele par destul de greu de obtinut cand se aduna zeci de probleme care trebuie rezolvate.
Zeci de email-uri la care trebuie sa raspunzi, zeci de hartii care trebuie semnate, alte cateva zeci de probleme minore care necesita rezolvare te pot face sa te simti coplesit. Iata cateva sfaturi care te pot ajuta, oferite de Shine.
1. Nu lasa pe maine ce poti face intr-un minut
Daca amani o problema te poti gasi in situatia de a renunta la multe dintre sarcinile zilnice si risti astfel sa ramai in urma. Incearca sa fii cat mai rapid in rezolvarea sarcinilor de lucru.
2. Fa curatenie pe birou in fiecare seara
Nu iti ia decat zece minute si daca iti faci un obicei din asta, in fiecare dimineata te vei simti mai bine. Poate reprezenta si un moment de respiro la sfarsitul zilei.
3. Da o fuga in oras la pranz
Indiferent daca trebuie sa cumperi un cadou, sa returnezi o carte la biblioteca sau sa cumperi toner pentru imprimanta, o mica "excursie" in afara biroului te poate ajuta sa iti pui ordine in ganduri si sa rezolvi o problema minora care altfel iti poate da batai de cap majore.
4. Ai grija sa ai mereu ustensilele necesare
In timpul acestor iesiri, cumpara pixuri, hartii, agende sau orice ai nevoie la birou, ca sa nu te trezesti ca ramai fara ele intr-un moment destul de stresant. N-ai nevoie de o suparare in plus cand ai atatea de facut.
5. Ai nevoie de absolut tot ceea ce este pe birou?
Scaneaza biroul si vezi daca exista obiecte inutile pe care le tii acolo din obisnuinta. Acestea nu fac decat sa iti ingreuneze accesul la ceea ce este cu adevarat important.
6. Fa-ti planul de actiune de seara
E mai usor sa actionezi in fiecare zi daca ai dej