Retailerul de bricolaj Praktiker nu se va mai extinde în acest an, din cauza climatului economic nefavorabil, se menţionează în raportul anual al companiei. Mai mult, Wolfgang Wener, CEO al companiei a declarat că "din cauza recesiunii, care a ajuns şi în sectorul nostru de activitate, ne pregătim acum pentru o încetinire temporară a activităţii atât în Germania cât şi în alte pieţe".În această perioadă dificilă, strategia imediată a companiei este, în viziunea lui Werner
Retailerul de bricolaj Praktiker nu se va mai extinde în acest an, din cauza climatului economic nefavorabil, se menţionează în raportul anual al companiei. Mai mult, Wolfgang Wener, CEO al companiei a declarat că "din cauza recesiunii, care a ajuns şi în sectorul nostru de activitate, ne pregătim acum pentru o încetinire temporară a activităţii atât în Germania cât şi în alte pieţe".
În această perioadă dificilă, strategia imediată a companiei este, în viziunea lui Werner, "obţinerea de câştiguri rezonabile chiar şi în eventualitatea unei scăderi a volumului de vânzări". Perspectivele nu sunt sumbre pentru prea mult timp, oficialii companiei considerând că "vânzările şi profiturile se vor îmbunătăţi în 2010, dacă economia îşi va reveni". De menţionat că Praktiker este primul retailer german care a introdus un program de lucru mai scurt.
Reţeaua Prakiker este formată din 4250 de magazine în nouă ţări europene. În anul precedent, Praktiker a deschis cinci noi magazine în România, ajungând la un total de 25 şi doar unul în Bulgaria, unde acum deţine nouă. Trebuie menţinat faptul că, în al treilea trimestru al anului, în Bulgaria s-au înregistrat cele mai mari creşteri de vânzări prin comparaţie cu anul trecut.