* unele concursuri sau evenimente au fost compromise din acest motiv
De şase zile conducerea Liceului de Artă încearcă să sensibilizeze furnizorul de internet, firma UPC, să restabilească fluxul la internet, dar nu reuşeşte. "Suntem cu facturile la zi, dar degeaba. Am încercat să luăm legătura cu reprezentanţii UPC de aici şi de la Bucureşti. Ne-au spus că problema se va rezolva, dar au trecut atâtea zile şi nimic. Sâmbătă am avut un concurs la care subiectele au fost transmise prin Internet şi ne-am dus la vecinii noştri, la «Bălcescu» să le listăm şi am venit cu ele prin curtea şcolii. Nu e normal aşa ceva. Ce ne făceam dacă era vorba de un concurs naţional? Vin tezele cu subiect unic, toată corespondenţa noastră este pe internet acum şi avem neapărat nevoie de acest serviciu", a declarat directorul Neculai Enea.
Ieri am încercat şi noi să contactăm firma UPC, atât la nivel local, cât şi la Bucureşti, dar nu a răspuns nimeni la telefoanele afişate pe site-ul firmei. Mai mult, atunci când am trimis un mail purtătorului de cuvânt, am constatat că adresa era scoasă din uz şi am fost îndrumaţi către o altă adresă de unde, până la închiderea ediţiei, nu am primit niciun răspuns . * unele concursuri sau evenimente au fost compromise din acest motiv
De şase zile conducerea Liceului de Artă încearcă să sensibilizeze furnizorul de internet, firma UPC, să restabilească fluxul la internet, dar nu reuşeşte. "Suntem cu facturile la zi, dar degeaba. Am încercat să luăm legătura cu reprezentanţii UPC de aici şi de la Bucureşti. Ne-au spus că problema se va rezolva, dar au trecut atâtea zile şi nimic. Sâmbătă am avut un concurs la care subiectele au fost transmise prin Internet şi ne-am dus la vecinii noştri, la «Bălcescu» să le listăm şi am venit cu ele prin curtea şcolii. Nu e normal aşa ceva. Ce ne făceam dacă era vorba de un concurs naţional? V