Alegerile europarlamentare se apropie cu paşi repezi, motiv pentru care factorii de decizie se întâlnesc pentru a pune la punct toate detaliile necesare. Este şi cazul membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului, care i-a convocat pe toţi colegii din teritoriu, pentru a-i instrui în acest sens.
Întâlnire la Sâmbăta
Membrii CNA din toată ţara s-au reunit sâmbătă şi duminică la Sâmbăta de Sus pentru a pune la punct toate detaliile în ceea ce priveşte alegerile europarlamentare. „Am încercat să adunăm inspectorii undeva la mijlocul ţării pentru că ei vin din toate judeţele şi e mai uşor aşa decât să-i chemăm la Bucureşti, tocmai ca să putem să facem, înaintea campaniei, o discuţie serioasă cu ei privind aplicarea deciziei de campanie. În momentul de faţă, avem o decizie privind desfăşurarea campaniei în audiovizual şi am făcut instruire efectiv cu inspectorii noştri. Mai departe, ei se duc în teritoriu, fiecare în judeţul lui, discută cu posturile din aria lor de acoperire, le explică tot ceea ce trebuie să ştie“, ne-a declarat Răsvan Popescu, preşedintele CNA Bucureşti. „A fost o întâlnire plăcută şi utilă în acelaşi timp. Am discutat, pe lângă campanie, şi despre îmbunătăţirea rapoartelor de monitorizare pe care le primim de la inspectorii din teritoriu. Şi ce e îmbucurător e faptul că inspectorii ne-au dat o serie întreagă întreagă de sugestii pentru îmbunătăţirea cadrului legal privind audiovizualul“, ne-a declarat Ioan Onisei, vicepreşedinte CNA.
Noutăţi de campanie
Iar noutăţile în ceea ce priveşte campania sunt multe…„Sunt câteva noutăţi, mai bine zis, elemente specifice acestei campanii. De exemplu, modul alocării timpilor de antenă: 4 cincimi se alocă partidelor care au reprezentare în Parlamentul European şi o cincime, pentru cei care nu au reprezentare şi pentru independenţi. Insistăm foarte mult ca reflectarea a