Heineken România oferă cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piaţa locală de bere. Anul trecut, cifra de afaceri a atins valoarea de 960 de milioane de lei brut (829 de milioane de lei net).
„Sunt foarte încântat să anunţ că Heineken România a realizat o creştere a cifrei de afaceri cu 20% în 2008, reuşită care îi consolidează poziţia puternică de pe piaţa berii din România. Am demonstrat că dezvoltarea unei culturi în cadrul companiei Heineken, care are la bază performanţa, aduce rezultate bune, în conformitate cu aşteptările noastre. Ceea ce ne face cu adevărat sǎ continuǎm creşterea valorii pe termen lung sunt cultura companiei şi valorile sale fundamentale: Responsabilitate, Respect, Bucurie şi Pasiune pentru Calitate", a declarat Edwin Botterman, managing director Heineken România. În cursul anului trecut, compania şi-a lărgit portofoliul cu marca Neumarkt, în urma achiziţiei Bere Mureş. În prezent, Heineken este cel mai mare producător de bere de pe piaţa autohtonă care acoperă toate segmentele pieţei: Heinken, Zipfer (import), Edelweiss (import), Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. În România are cinci fabrici de bere: la Constanţa, Craiova, Haţeg, Miercurea-Ciuc şi Târgu Mureş. „Sunt sigur că în spatele rezultatelor pozitive ale mărcilor Heineken România este respectul pentru fiecare consumator şi fiecare client, precum şi capacitatea noastră de a produce mǎrci de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor şi preferinţelor acestora", a spus Marius Meleşteu, director comercial Heineken România.
Heineken România oferă cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piaţa locală de bere. Anul trecut, cifra de afaceri a atins valoarea de 960 de milioane de lei brut (829 de milioane de lei net).
„Sunt foarte încântat să anunţ că Heineken România a realizat