Heineken România a anuntat o crestere a cifrei de afaceri cu 20%, ajungând la valoarea de 829 milioane lei net. “Sunt foarte încântat sa anunt ca Heineken Romania a realizat o crestere a cifrei de afaceri cu 20% în 2008, reusita care îi consolideaza pozitia puternica de pe piata berii din România. Am demonstrat ca dezvoltarea unei culturi în cadrul companiei Heineken, care are la baza performanta, aduce rezultate bune, în conformitate cu asteptarile noastre. Ceea ce ne face cu adevarat sǎ continuǎm cresterea valorii pe termen lung sunt cultura companiei si valorile sale fundamentale: responsabilitate, respect, bucurie si pasiune pentru calitate”, a declarat Edwin Botterman, managing director Heineken România.
De asemenea, Edwin Botterman a anuntat ca la începutul lunii aprilie 2009, procesul de integrare legala a compania Bere Mures în cadrul companiei Heineken România va fi finalizat. Aceasta actiune a debutat acum un an, când Heineken N.V. a achizitionat fabrica româneasca Bere Mures, tranzactie care a consolidat pozitia puternica de pe piata a companiei. Anul acesta, Heineken România va continua sa investeasca în noua sa fabrica de bere si în marca Neumarkt, precum si în celelate fabrici si marci. Heineken România ofera cel mai diversificat portofoliu de mǎrci de pe piata locala de bere. Marca Neumarkt a completat acest portofoliu, ca urmare a achizitiei Bere Mures de catre compania Heineken, în 2008. În consecinta, oferta pe care Heineken România o lanseaza consumatorilor sai s-a diversificat, întarind astfel pozitia companiei pe piata berii.
Heineken România este cel mai mare producator de bere de pe piata de bere din România, cu o cota de piata de 29%, în ceea ce priveste volumul de vânzari (AC Nielsen, 2008). Portofoliul de mǎrci oferit de Heineken România acopera toate segmentele pietei: Heineken, Zipfer (import), Edelweiss (import), Gösser, S