Daca Piturca pleaca sau este dat afara, Hagi ar putea deveni cea mai buna sau cea mai proasta afacere a lui Mircea Sandu. Calea de mijloc pare exclusa.
Hagi in sine reprezinta doar doua garantii.
In primul rand, el poate atrage din nou publicul si sponsorii langa “nationala”.
Hagi se identifica usor cu ideea de “nationala” si este un favorit advertiserilor. Zilele trecute, cotidianul Gandul publica un top al celor mai atractive personaje pentru bugetele de publicitate. Conform acestuia, Hagi s-ar afla in fruntea ierarhiei pentru ca aduna aproximativ 2 milioane de euro de pe urma asocierii propriei imagini cu branduri precum BRD, Texaco, BMW, Coca-Cola.
Daca ne gandim ca un singur om atrage mai multi bani de la sponsori decat reuseste sa atraga cea mai titrata si populara echipa de club din Romania - Steaua, atunci chestiunea devine intr-adevar interesanta pentru Federatie.
Mai ales ca, dupa ce ai avut pe banca “nationalei” un tip trecut prin scandalul “Casinoul”, scandalul “Valiza”, scandalul “Stenogramelor”, imaginea lui Hagi chiar poate insemna altceva.
De asemenea, Hagi reprezinta o garantie a schimbarii. El a reusit sa convinga ca e un tip al reformelor atat in mandatul de la “nationala”, cat si in cele de la echipele de club, cand a manifestat o continua curiozitate in ceea ce priveste testarea si promovarea de noi solutii pentru echipa sa.
Ceea ce nu reprezinta insa Hagi este ideea de “garantie a rezultatelor”, Exact genul de garantie pe care Piturca o reprezenta pana la momentul “Lituania” si care oferea majoritatii suporterilor confortul ca pe banca noastra tehnica se afla un tip putin placut, dar sigur in ceea ce priveste finalul fiecarei campanii de calificare.
Ori in acest moment, marketingul Federatiei este una dintre ultimele preocupari ale suporterilor. Acestia pot t