Cristi Manafu, unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri din Romania si organizator de evenimente prin EvenSys, a ost invitatul lui Iulian Comanescu la Intalnirea Media HotNews.ro, miercuri, 1 aprilie, pentru o discutie despre twittosfera, blogosfera si alte fenomene Web 2.0. Manafu a raspuns intrebarilor cititorilor HotNews.ro timp de doua ore.
Intalnirea s-a incheiat
Intalnirea online a fost urmata de un interviu inregistrat in Studioul HotNews.ro
Descarca interviul in format MP3
Manafu despre sapca lui Manafu, ca accesoriu definitoriu
Fragmente din intalnirea online
Despre Twitter.com ca model de business: „Inca nu reusesc [sa faca bani]. Se pare ca varianta cu conturi premium este o idee buna, dar e doar o idee acum. Nu am vazut pe site o oferta! O idee mai veche era legata de introducerea unor link-uri sponsorizate, un fel de AdSense, dar cu extinderea la 160 de caractere a mesajului. Asta e ideea mea!” Cele mai bune cinci metode de promovare ale unei companii mari pe internet: „1) blogul! Si nu orice blog, unul de industrie, de lider, de manager cunoscut. 2) social networks 3) social media 4) microblogging-ul 5) E-Commerce / E-business.” Trasaturile unei campanii virale bune, de la Ogilvy citire: „1. Atrage atentia oamenilor? 2. O vor trimite prietenilor? 3. O s-o parodieze?” Pretul primelor zece bloguri din Romania: „1 - 1,5 milioane euro! Poate chiar mai mult. M-am uitat la cele din ZeList” Relatiile comerciale cu o companie (posturi cu plata, alte modalitati de promovare): „Transparenta e cuvantul cheie. Ar trebui sa mentioneze ca e in relatii comerciale cu o companie sau ca face parte dintr-o campanie. Dupa asta cititorii te vor amenda / simpatiza / abandona.” Cele trei mari probleme ale presei scrise: „Scaderea bugetelor advertising, crestera internetului, pierderea identitatii / utilitatii.