Se spune că artişti nu se pricep la afaceri. Nimic mai fals. Numeroşi cântăreţi, pictori sau actori şi-au lansat businessuri de mare succes.De mai bine de nouă ani, George Mihăiţă joacă un inedit rol, acela de patron de cafenea. Cum a ajuns aici? Şi-a dorit să aibă la dispoziţie un loc plăcut şi intim, în care să se întâlnească cu prietenii. Avea un spaţiu chiar în „buricul târgului“, aşa că a deschis o cafenea. „Am vrut să am un loc unde să mă si
Se spune că artişti nu se pricep la afaceri. Nimic mai fals. Numeroşi cântăreţi, pictori sau actori şi-au lansat businessuri de mare succes.
De mai bine de nouă ani, George Mihăiţă joacă un inedit rol, acela de patron de cafenea. Cum a ajuns aici? Şi-a dorit să aibă la dispoziţie un loc plăcut şi intim, în care să se întâlnească cu prietenii. Avea un spaţiu chiar în „buricul târgului“, aşa că a deschis o cafenea. „Am vrut să am un loc unde să mă simt bine. Actorii sunt «coseuri», cum se spune. Actorii nu beau băutura, ei o vorbesc. Adică stăm în faţa unui pahar, două, trei, de ne uită Cel de Sus“, îşi explică George Mihăiţă alegerea. Ca să obţină atmosfera pe care o visa, a apelat la un cunoscut scenograf. „Am zis: sunt actor! Trebuie să respire scenă, trebuie să respire teatru. Deasupra aţi văzut portrete ale celor mai buni actori ai noştri. Foarte mulţi care vin aici, în special tinerii, spun că vin ca la un altar, să se închine în faţa teatrului românesc“, povesteşte George Mihăiţă.
Joacă perfect rolul de businessman
Pe lângă mulţumirea că a făcut ceea ce a vrut, exact cum a visat, are şi satisfacţia că a reuşit să creeze un business de succes.
Numărul clienţilor creşte încontinuu, iar singura soluţie pe care o vede George Mihăiţă este să deschidă o nouă cafenea. Care sunt atuurile afacerii celebrului actor, vedeţi duminică, de la ora 12:00, la Capital TV.
Tăbăcaru are ceasuri