Un craiovean se luptă cu o companie care refuză să plătească facturile de la service şi reclamă comportamentul inacceptabil al angajaţilor acesteia.
Craioveanul Daniel Almăjeanu a avut ghinionul ca maşina lui, un Volkswagen Passat, să fie lovită de un Matiz, la începutul acestui an. Accidentul s-a petrecut în Craiova, iar poliţiştii au stabilit că cel vinovat de accident este conducătorul Matizului, aşa că Daniel urma să îşi repare maşina în baza asigurării RCA pe care şoferul Matizului o avea la firma de asigurări Carpatica Asig.
Pentru că firma asiguratoare refuză să plătească facturile de reparaţie, în valoare de 1.818,46 de lei, bărbatul nu poate să-şi ridice maşina de la service. Craioveanul îi acuză pe cei de la Carpatica de abuz şi i-a reclamat la Parchet.
Program de primire a actelor: între 8.00 şi 10.00 dimineaţa
La scurt timp după accident, Daniel a mers la sucursala Carpatica şi a vrut să-i prezinte inspectorului de daune documentele. Programul de primire a actelor era însă foarte strict, de luni până vineri, între orele 8.00-10.00, aşa că a fost nevoit să facă cale întoarsă.
„I-am explicat că programul meu nu îmi permite să ajung în acel interval orar, iar el s-a ridicat furios de pe scaun, mi-a luat procesul verbal pe care îl aveam în mână, mi-a scris programul pe verso şi l-a ştampilat spunându-mi că aşa spera că voi înţelege”, povesteşte bărbatul.
Peste câteva zile, a făcut eforturi să ajungă între orele indicate cu actele. „Ni s-au luat declaraţii şi s-au făcut câteva poze din care reiese că avariile maşinii mele puteau fi produse de Matiz. După întocmirea formalităţilor mi s-a spus că urmează să trimită dosarul în format electronic la Sibiu, acolo unde este sediul central al Carpatica, de unde voi primi o constatare pentru reparaţii”, spune craioveanul.
Plimbat