Deşi nu a început încă să opereze, Medallion Air, printre ai cărei acţionari se numără un fost manager al Jetran Air, controlată de Ovidiu Tender, este curtată de un fond de investiţii. Deşi este deja o certitudine că anul 2009 va fi extrem de dificil pentru industria aviatică, doi investitori autohtoni, Mirică Victor Dimitrescu şi Costin Mihai Dumitrescu, consideră că acum este momentul pentru a pune bazele unui operator aerian. După modelul companiei lui Ovidiu Tender, Me
Deşi nu a început încă să opereze, Medallion Air, printre ai cărei acţionari se numără un fost manager al Jetran Air, controlată de Ovidiu Tender, este curtată de un fond de investiţii.
Deşi este deja o certitudine că anul 2009 va fi extrem de dificil pentru industria aviatică, doi investitori autohtoni, Mirică Victor Dimitrescu şi Costin Mihai Dumitrescu, consideră că acum este momentul pentru a pune bazele unui operator aerian. După modelul companiei lui Ovidiu Tender, Medallion Air va activa pe segmentul de chartere, închiriind aeronavele în sistem ACMI (se pune la dispoziţia clienţilor avionul gata de zbor, cu personal, asigurare, întreţinere).
Țintele sunt ambiţioase: sub conducerea lui Bogdan Dimitrescu, fost director adjunct în cadrul Jetran Air, se mizează pe obţinerea unei cifre de afaceri anuale de 4,5 – 5 milioane de euro şi pe atragerea unui număr de 180.000-250.000 de pasageri. Se va începe cu o aeronavă McDonnell Douglas - MD83 (aportul unuia dintre acţionari), iar tarifele sunt gândite să varieze în funcţie de numărul de ore garantate pentru care clientul solicită serviciile: între 3.000 de euro pe oră pentru cereri ad-hoc şi 1.900 de euro pe oră pentru contracte lunare sau anuale, cu o utilizare de minimum 180 de ore . Pentru început, investiţia se ridică la aproximativ un milion de euro (în afară de aeronava MD83), dar suma va fi suplimentată, în primul an