Creatoarea Vera Wang a anuntat ca va adopta o noua strategie de marketing pentru colectia marca Lavender, luand in considerare climatul economic actual.
Majoritatea retailerilor americani, inclusiv Saks Fifth Avenue si Bergdorf Goodman au intrerupt vanzarea colectiei de primavara Lavender, in timp ce altii au redus stocurile, anunta Female First.
Acestia au precizat ca hainele create de Wang sunt prea scumpe pentru aceasta perioada si nu au fost vandute. Wang a lansat linia Lavender in 2005 si contine rochii de cocktailuri si petreceri de seara.
Creatoarea a precizat ca are de gand sa ieftineasca articolele colectiei, dar trebuie sa analizeze cu mare atentie situatia.
Creatoarea Vera Wang a anuntat ca va adopta o noua strategie de marketing pentru colectia marca Lavender, luand in considerare climatul economic actual.
Majoritatea retailerilor americani, inclusiv Saks Fifth Avenue si Bergdorf Goodman au intrerupt vanzarea colectiei de primavara Lavender, in timp ce altii au redus stocurile, anunta Female First.
Acestia au precizat ca hainele create de Wang sunt prea scumpe pentru aceasta perioada si nu au fost vandute. Wang a lansat linia Lavender in 2005 si contine rochii de cocktailuri si petreceri de seara.
Creatoarea a precizat ca are de gand sa ieftineasca articolele colectiei, dar trebuie sa analizeze cu mare atentie situatia.