Forţaţi de criza economică, operatorii low-cost trag puternic de maneta promoţiilor. Mai nou, biletele de avion ieftine pot fi cumpărate chiar şi cu o săptămână înainte de plecare. De obicei, ofertele de acest tip sunt însoţite de un mic asterix, greu de remarcat, dar care ne oferă detalii importante asupra unui bilet de avion dus-întors pe respectivele rute. Blue Air a lansat, recent, o promoţie cu preţuri începând de la 37 de euro(*). Asterixul se referă la faptul că num�
Forţaţi de criza economică, operatorii low-cost trag puternic de maneta promoţiilor. Mai nou, biletele de avion ieftine pot fi cumpărate chiar şi cu o săptămână înainte de plecare.
De obicei, ofertele de acest tip sunt însoţite de un mic asterix, greu de remarcat, dar care ne oferă detalii importante asupra unui bilet de avion dus-întors pe respectivele rute. Blue Air a lansat, recent, o promoţie cu preţuri începând de la 37 de euro(*). Asterixul se referă la faptul că numărul de locuri este limitat şi că aceste preţuri sunt valabile până în octombrie. Un simplu click pe pagina de internet a companiei şi aflăm că biletul Bucureşti-Milano costă, în promoţie, în perioada 27–30 aprilie, 88 de euro, un preţ bun dacă ne gândim că rezervarea se face cu mai puţin de o lună înainte. Pe aceeaşi rută, dar în perioada 27-30 septembrie (rezervare cu cinci luni înainte), biletul costă cu 15 euro mai puţin. Deci, nicio afacere! În schimb, dacă zborul la Roma este programat în primele zile ale lui aprilie, preţul biletului este 78 de euro. Un alt exemplu este cel al operatorului aerian Wizz Air. „Ei au intrat cu preţuri de dumping. Nu stiu cât îi va mai ţine să piardă bani, cât vor mai rezista“, comentează Gheorghe Răcaru, director general la Blue Air. El se referă la tarifele, care pornesc de la 20 de euro, practicate de principalul său competitor. „Aplică aceleaşi reguli pe care le-a aplicat î