Piata autohtona de jocuri video va fi si in acest an pe un trend ascendant, in ciuda crizei financiare, potrivit directorul general al Best Distribution, Andreea Allardin. Astfel, piata locala de profil ar putea inregistra in acest an un avans de 38 de procente fata de 2008, cand a crescut cu aproximativ 45%. “Actuala situatie economica are si un efect pozitiv asupra pietei de home entertainment, implicit asupra jocurilor video. Odata cu scaderea bugetelor destinate vacantelor, iesirilo
Piata autohtona de jocuri video va fi si in acest an pe un trend ascendant, in ciuda crizei financiare, potrivit directorul general al Best Distribution, Andreea Allardin.
Astfel, piata locala de profil ar putea inregistra in acest an un avans de 38 de procente fata de 2008, cand a crescut cu aproximativ 45%.
“Actuala situatie economica are si un efect pozitiv asupra pietei de home entertainment, implicit asupra jocurilor video. Odata cu scaderea bugetelor destinate vacantelor, iesirilor in oras cu prietenii sau altor activitati de socializare, oamenii vor ramane tot mai mult in casa, in fata televizoarelor cu telecomanda sau consola si tastatura in mana”, a declarat Andreea Allardin.
In ceea ce priveste raportul dintre jocurile pentru PC si cele pentru console pe piata locala, Allardin precizeaza ca cele pentru PC detin 70% din piata de profil, restul revenind jocurilor pentru console. Acelasi lucru se poate spune si despre pata din Bulgaria.
“Jocurile pentru PC sunt inca la moda, insa, de la an la an, cele pentru console castiga teren cu aproximativ 6-8 procente pe an, odata cu marirea numarului de detinatori de console. Totusi, pretul mult mai mic al jocurilor pentru PC este un argument important pentru pastrarea unui ecart mare intre cele 2 solutii”, concluzioneaza Andreea Allardin.
In ceea ce priveste consolele, jocurile pentru PS3 au cunoscut