Stirile PRO TV de la ora 07.00, care din 23 martie au o durata de emisie de trei ore, si-au consolidat pozitia de lider al emisiunilor matinale. Datele de audienta arata ca romanii sunt constanti in dorinta de a-si incepe ziua cu Stirile PRO TV, alaturi de Andreea Liptak si Mihai Dedu (foto). Conform GFK Romania, in saptamana 23-27 martie, Stirile PRO TV de la ora 07.00 au inregistrat in randul publicului urban o audienta medie de 4,4 puncte de rating si un market-share de 28,7%, in timp ce Antena 1 a inregistrat pe acelasi slot o audienta de aproape doua ori mai mica, de 2,1 puncte de rating si un market-share de 13,8%. Si pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea matinala a Pro TV a obtinut o medie de 3,1 puncte de rating si un market-share de 26,1% fata de 1,9 puncte de rating si un market-share de 15,7% la Antena 1.Pe langa cele trei ore de emisie, Stirile PRO TV de la ora 07.00 au venit si cu alte noutati. Reporterii Stirilor PRO TV pregatesc in fiecare dimineata o agenda a zilei, cu transmisiuni in direct despre cele mai importante evenimente ce urmeaza sa aiba loc in ziua respectiva, iar ziaristi de la Ziarul Financiar ofera informatii si solutii referitoare la perioada de criza pe care Romania o traverseaza in momentul de fata.
Stirile PRO TV de la ora 07.00, care din 23 martie au o durata de emisie de trei ore, si-au consolidat pozitia de lider al emisiunilor matinale. Datele de audienta arata ca romanii sunt constanti in dorinta de a-si incepe ziua cu Stirile PRO TV, alaturi de Andreea Liptak si Mihai Dedu (foto). Conform GFK Romania, in saptamana 23-27 martie, Stirile PRO TV de la ora 07.00 au inregistrat in randul publicului urban o audienta medie de 4,4 puncte de rating si un market-share de 28,7%, in timp ce Antena 1 a inregistrat pe acelasi slot o audienta de aproape doua ori mai mica, de 2,1 punct