Tinerii până în 35 de ani, pot participa, până pe 15 aprilie, la prima ediţie a concursului de creaţie publicitară „Promo@rt”, organizat de Asociaţia Conexiuni şi Casa de Cultură a Studenţilor Sibiu.
Candidaţii pot realiza propuneri de spot radio, spot tv, machetă de presă şi publicitate pe temele Festival/spectacol/concert de dans, teatru, folclor, jazz.
100 de euro premiu
Obiectivul major al proiectului este acela de a sprijini tinerii talentaţi care doresc să încerce gustul publicităţii prin participarea concurenţilor cu cele mai interesante propuneri la traininguri şi posibilitatea de a colabora cu profesionişti în domeniu. Cele mai bune creaţii de afişe şi spoturi retuşate în timpul trainingului vor fi premiate şi prezentate în cadrul unei expoziţii ce va fi vernisată în luna mai. Premiul oferit de organizatori este de 1000 euro, proiectul fiind susţinut de Consiliul Local prin Primăria şi Casa de Cultură a municipiului Sibiu şi de Ministerul Tineretului şi Sportului.
„O reclamă reuşită este memorabilă”
„Trăim într-o epocă a imaginii în care identitatea şi promovarea vizuală sunt esenţiale. O reclamă reuşită captează atenţia asupra produsului promovat, entuziasmează, este memorabilă şi degajă o atmosferă specială. Un mesaj publicitar este eficace imediat, sau nu este deloc - acesta este principiul pe care vrem să-l inoculăm participanţilor la acest concurs“, au declarat organizatorii.