Alexandrion Grup Romania, unul dintre cei mai importanti producatori locali de bauturi alcoolice, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 83 mil. euro, 25% din volumul total de vanzari fiind realizat de brandul Alexandrion. Pentru acest an, compania se va axa pe finalizarea investitiei in noul spatiu de productie din Ploiesti, tintind un avans al afacerilor de 6%, a declarat, pentru Wall-Street, Gyuri Eperjessy, marketing manager Alexandrion Grup Romania.
Prezent pe piata romaneasca din anul 1994, Alexandrion Grup Romania detine cinci unitati de productie si imbuteliere, la Ploiesti, Radauti si Heraklion (Grecia).
Compania a alocat un buget de investitii de 12 milioane de euro intr-o noua fabrica, situata in Bucov (judetul Prahova), langa unitatea de productie actuala. Capacitatea de productie se va dubla, ajungand la peste 400.000 de navete de 9 litri pe luna. Fabrica urmeaza sa fie functionala spre sfaristul acestui an, potrivit lui Gyuri Eperjessy (foto).
Cele mai mari vanzari au fost realizate anul trecut de brandul Alexandrion, trendul ascendent mentinandu-se si in primul trimestru al acestui an.
“Am inregistrat vanzari de peste 550.000 de lazi a cate 9 litri pe an, aproximativ 25% din volumul total al vanzarilor. Alexandrion este in continuare «nava amiral» din portofoliul nostru, dar in ultimii 10 ani am dezvoltat alte marci, care au avut succes de piata. Preconizasem o crestere procentuala a volumului de vanzari de 10% pentru marca Alexandrion, iar pana in acest moment acest volum a fost atins inca din primul trimestru”, declara Gyuri Eperjessy.
Potrivit datelor furnizate de companie, brandul Alexandrion este lider pe segmentul sau de piata cu o cota de 20% pe plan local. In plus, aceasta marca se situeaza pe locul doi in Grecia, dupa Metaxa, cu o cota de piata de 11,5%.
“Romania este o tara in care brandy-ul domi