Campania de promovare a “celui mai bun loc de muncă din lume”, organizată de statul australian Queensland se apropie de final. Câştigătorul va fi recompensat cu 150.000 de dolari australieni (100.000 de dolari americani) pentru cele şase luni pe care le va petrece în calitate de administrator al unei insule de vis din Marea Barieră de Corali, informează Reuters.
Peste 34.680 de oameni din 200 de ţări şi-au depus candidatura pentru acest post şi au produs un clip video de 60 de secunde în care arătau de ce ar fi cea mai potrivită persoană pentru a administra Insula Hamilton.
Pe măsură ce campania devenea tot mai cunoscută, agenţia guvernamentală Tourism Queensland a primit o aplicaţie falsă şi din partea lui Osama ben Laden. Totodată, a recunoscut că a creat povestea unei femei care şi-a tatuat un mesaj de promovare pentru Marea Barieră de Corali în speranţa că va câştiga.
Lista a ajuns în prezent la 16 candidaţi din 15 de ţări. Iniţial au fost selectate 50 de persoane, din care să fie aleşi 10 finalişti, dar, potrivit unui oficial australian, informaţiile despre anumiţi candidaţi erau atât de impresionante încât s-a decis extinderea numărului la 15. Acestora li se va alătura o candidată din Taiwan votată drept “preferata” celor care au accesat site-ul campaniei, fiind votată de peste 150.000 de persoane.
O candidată din Rusia, un biolog marin, care ajunsese în primii 50, a fost eliminată după ce au apărut tot mai multe zvonuri că ar fi implicată într-un scandal sexual. Organizatorii şi-au rezervat dreptul de a elimina orice concurent cu “un comportament inadecvat, ilegal şi imoral”.
Răspunsul la campania de promovare de 1,7 milioane de dolari australieni a fost fenomenal, generând peste 70 de milioane de dolari australieni în venituri din publicitate.
Sarcinile celui care va câştiga co