Este de ajuns o singura vizita duminica la ora brunchului in hotelurile de cinci stele ale capitalei si toate vestile despre sosirea crizei financiare in Romania par sa fie fabulatii ale baiatului care a strigat „lupul" (pana cand lupul chiar a venit, dar asta e alta poveste).
De la brunchul „roz" din Radisson pana la brunch-ul ce seamana cu o piata provensala, din Marriott, aceste capricii gurmande gustate de oamenii de afaceri din capitala sunt mai populare ca niciodata. Insotiti de familii, prieteni sau parteneri de afaceri, oamenii de business renunta partial la costumul rigid din timpul saptamanii si se relaxeaza cu un pahar de sampanie si preparate haute cuisine de cinci stele. Iar networkingul functioneaza si la brunch la fel de bine ca pe un teren de golf sau la petrecerile informale din Monte Carlo.
„In fiecare saptamana avem aproximativ in jur de 200 de invitati, practic este vorba de limitarile spatiului in restaurant. In ultimele saptamani am fost in situatia de a refuza chiar clienti care au incercat sa isi faca rezervarea in ultimul moment", spune Adrian Adam, director de vanzari si marketing Radisson SAS. Dintre clientii brunchului de la Radisson „aproximativ 80% sunt oameni de afaceri si 70% dintre ei sunt clienti fideli care vin de 2-3 ori pe luna la brunchul La Vie en Rose", spune Adam.
Brunchul de la Radisson (170 de lei) este popular poate si datorita temei sale optimiste, antidepresive si anticriza... „La Vie en Rose". Totul este roz, de la vestimentatia chelnerilor la sampanie pana la meniul „pinkologie" realizat de o specialista in acest nou trend gastronomic din capitala, care creeaza produse roz, comestibile. La urma urmei roz este la moda sau dupa spusele designerului Karim Rashid, „pink is the new black".
Recent in meniul brunch-ului a fost introdusa si o alta inovatie gastronomica a viitorului -