Meciurile Romaniei au atras cateva sute de mii de euro din publicitate pentru Antena 1 si Pro TV, scrie Pagina de Media. Ziarul timisorean Agenda zilei ramane doar pe online. Tradeville (noua identitate a societatii de brokeraj Vanguard) a lansat o "bursa de publicitate on-line". Criza s-a facut simtita moderat la targul international de media MIPTV. Si inca un grup international isi actualizeaza evaluarile privind piata publicitatii in 2009 si 2010.
Pagina de media evalueaza performantele posturilor Antena 1 si Pro TV, in termeni de audienta si incasari din publicitate, pentru meciurile Romania-Serbia, respectiv Austria-Romania. Potrivit sursei citate, meciul cu Serbia a fost urmarit, in medie, de 2,5 milioane de telespectatori din mediul urban si impreuna cu editia speciala "a adus Antenei 1 incasari de de peste 200.000 de euro", in timp ce partida cu Austria a avut o audienta mai mica (aproape 2,1 milioane de telespectatori din mediul urban), dar incasari mai mari din publicitate in timpul meciului si al editiei speciale (evaluarea Paginii de media: 230-240.000 de euro).Cotidianul local Agenda zilei apare, de la 1 aprilie, numai in versiune online, optand sa inchida editia tiparita la 13 ani de la lansare, conform unui anunt facut de Zoltan Kovacs, seful trustului de presa Agenda Timisoara, intr-un articol publicat in ultima editie "pe hartie". Trustul Agenda Timisoara publica si saptamanalul Agenda, ajuns acum la numarul 1000. Zoltan Kovacs scria, pe 31 martie, punand decizia in contextul crizei economice: "din pacate, in ultima vreme, se observa o scadere a tirajului, tot mai multi dintre cititorii nostri renuntand la forma clasica, tiparita, a cotidianului si devenind fideli editiei electronice". In semestrul doi al anului trecut, cotidianul Agenda zilei a avut o medie de vanzari pe aparitie de 3.800 de exemplare, potrivit BRAT.Societatea de servicii